CRO-byrå
Vi gjør nettsider til bedre salgsmaskiner
Trenger du hjelp?
Bestill helt gratis og uforpliktende konsultasjon. Vi gir deg våre beste råd.
Hva er et CRO-byrå?
Et CRO-byrå, er en bedrift som jobber med konverteringsoptimalisering (CRO). Konverteringsoptimalisering som fagområde dreier seg om å øke andelen av trafikken som gjennomfører en ønsket handling.
Når bør man bruke et CRO-byrå?
Vi i Harwest anbefaler at du får hjelp av et CRO-byrå når du føler at nettsiden din ikke presterer godt nok. Som oftest skyldes det at nettsiden din lider av å ha for lav konverteringsgrad.
Hvilket CRO-byrå er det beste?
Det er et vanskelig spørsmål å besvare fordi det er så mange aspekter å vurdere. Harald i Harwest har bidratt til å øke konverteringsgraden til en nettbutikk med over 12.000%, likevel gjør ikke det oss til Norges eller Oslos beste CRO-byrå fordi det kan være mange andre som kan ha bidratt til å oppnå gode resultater, men som vi ikke vet om. Derimot beviser det at vi har bidratt til å forbedre resultater tidligere, og at vi er i stand til å gjøre det igjen.
Hvordan velge CRO-byrå?
Hvis vi selv skulle ansatt et byrå til å jobbe for oss, hadde vi vurdert byråene etter følgende parametere:
- Hvilken prosess benyttes?
- Hvordan minimeres risiko for feil valg?
- Hvordan testes hypoteser?
- Hvordan planlegger de for å oppnå best mulig resultater?
- Hvor gode er de rent analytisk?
Hva bør du unngå?
Byråer som kun baserer forslag og råd på bakgrunn av egen spekulasjon. Spekulasjon er i våre øyne som gambling.